Servicii de curățare
Cât durează procesul de curățare?
Timpul variază în funcție de gradul de murdărie si este de maximum 6 ore cu tot cu uscare.
Trebuie sa fac o programare la dumneavoastra?
Da, toate serviciile noastre se realizează pe bază de programare.
Cum se procedeaza?
Serviciul de curățare se realizează pe bază de programare.
Vă hotărâți când ar fi convenabil, facem o programare și veniți cu echipamentul puiului vostru sau venim noi (in cazul in care alegi serviciul de ridicare și livrare) la punctul de intalnire stabilit de comun acord.
Curățarea durează între 4-6 ore în funcție de pachetul ales.
Pe langa factorul evident "câhh", de ce este important să curățăm regulat echipamentul pentru bebeluși?
Mâncarea, sucul, laptele și alte produse pot face închizătorile scaunului auto lipicioase și greu de deblocat în caz de urgență.
Curățarea poate ajuta la prevenirea acestui lucru. De asemenea, germenii, mucegaiul și alte microorganisme neprietenoase pot fi ascunse în echipamentul pentru bebeluși.
Un studiu recent a evidențiat faptul că scaunul auto are de două ori mai mulți germeni și bacterii decât o toaletă! http://www.today.com/video/today/55929696
Cât de des ar trebui curățat căruciorul sau scaunul auto al copilului meu?
Recomandăm efectuarea unei curățări profunde a căruciorului cel puțin o dată la 3 luni și de asemenea, imediat după cumpărarea echipamentelor second hand.
Ce produse de curățat folosiți?
Folosim produse bio profesionale, sigure pentru organismul sensibil al copilului, eficiente în îndepărtarea murdăriei.
Oferiți garanție pentru seviciul de curățare?
Scopul nostru este să avem parte de clienți mulțumiți. De aceea oferim GARANȚIE de 100%!
În cazul în care ești nemulțumit de serviciul nostru NU PLĂTEȘTI.
Închiriere
De ce ar trebui să închiriez?
Motivele sunt multe și variate.
Companiile aeriene percep taxe suplimentare pentru bagaje. Poate fi foarte costisitor să luați cu voi toate lucrurile de care bebelușul vostru are nevoie în timp ce călătoriți.
Închirierea vă va ajuta să economisiți timp, spațiu și va reduce stresul pregătirii bagajului.
Ce calitate au produsele voastre?
Toate produsele pe care le avem pe stoc au fost achiziționate noi și sunt înlocuite pe masură ce se uzează.
Fiind o afacere de familie, ne întrebăm de fiecare dată, când inspectăm produsele dacă: „le-am folosi pentru copilul nostru ?”
Avem un proces riguros de curățare și folosim numai substanțe de curățat non-toxice, naturale, biodegradabile, care sunt sigure pentru cei mici.
Toate produsele noastre sunt curățate și dezinfectate înainte de a fi oferite spre închiriere.
Folosim echipament profesional de curățare cu injecție-extractie (pentru suprafețele textile) și echipament de curățare cu aburi (pentru suprafețele de plastic sau din alte materiale care permit acest tip de tratament).
Pentru elementele care necesită spălare în mașina de spălat sunt utilizați detergenți hipoalergenici pentru nou-născuți, astfel ca, toate echipamentele să fie mereu proaspăt curățate.
Cum fac o rezervare?
Puteți rezerva echipamentul telefonic, prin e-mail sau prin completarea formularului de contact de pe site-ul nostru.
Vă rugăm să ne contactați telefonic, pentru a afla disponibilitatea produselor de care aveți nevoie, dacă vă hotarâți să închiriați pe ultima sută de metri (cu 48 de ore înainte).
Cu cât timp înainte ar trebui să fac rezervarea?
Pentru a vă asigura că produsul dorit este disponibil, cel mai bine este să faceți rezervarea cât mai curând posibil.
În ce zone livrați și care ar fi costurile?
Livrăm pe raza municipiul Cluj Napoca pentru o taxă de 60 lei. Pentru livrari în împrejurimi contactați-ne și vom face tot posibilul să vă ajutăm.
Asigurați livrarea la aeroport?
Vă putem aștepta în zona de ridicare a bagajelor. În acest caz, se percep taxe suplimentare pentru acoperirea costurilor de parcare și al timpului alocat așteptării și deplasării – vă rugăm să ne contactați pentru o ofertă de preț.
Pot să ridic personal produsele, ca să nu mai plătesc taxa de livrare de 60 de lei?
Da. Dacă preferați să economisiți taxa de livrare, puteți să veniți să ridicați produsele de la noi de la sediu.
Vă rugăm să trimiteți un e-mail sau să ne contactați telefonic cu cel puțin 24 de ore înainte pentru a stabili un interval de timp convenabil.
Cum se poate face plata serviciilor?
Acceptăm numerar, Card, NFC sau transfer bancar .
Ce se întamplă dacă echipamentul pe care îl închiriez se strică sau se pierde?
Echipamentul trebuie restituit curat și în bună stare de funcționare, așa cum a fost preluat.
Dacă acesta este returnat excesiv de murdar și necesită o curățare specială, se percepe o taxă, prezentată în contractul de închiriere.
Produsele pierdute sau stricate trebuie plătite, prețul fiind cel de înlocuire sau reparare, prevăzut în contractul de închiriere.
BebeVoiajor offers you the chance to rent equipment and toys for babies and children!
Choose from a wide range of trusted brands. From easy to install car seats, strollers that glide and portable cribs we have what you need to make your holidays hassle-free.