Termeni și Condiții
Servicii de curățare carucioare, scaune auto si alte accesorii oferite de SafeKid SRL
Prin acceptarea serviciilor oferite declari că ai luat la cunoștință termenii și condițiile în care se prestează serviciile de curățare efectuate de către SafeKid SRL, în continuare, Prestator:
PREȚ ȘI PLATĂ
Prestatorul asigură exclusiv servicii profesionale de spălare și curăţare carucioare, scaune auto, landouri, pătuțuri pliante..etc la punctele de intalnire / locațiile stabilite de comun acord.
Prețul valabil pentru serviciile comandate este cel afisat pe site si mai apoi de pe bonul fiscal emis pentru Beneficiar. Plata contravalorii serviciilor se va efectua înnaintea primirii bonului fiscal.
Bonul fiscal se emite după prestarea serviciilor, însă prețul este comunicat telefonic, în avans Beneficiarului, comunicându-se și tariful de deplasare, acolo unde este cazul.
Prestatorul își rezervă dreptul ca ulterior vizualizării tapițeriei ce urmează a fi curățate să modifice prețul serviciilor. Această modificare va fi comunicată în avans Beneficiarului care are posibilitatea să renunțe la serviciile comandate înainte ca ele să fie începute. Ulterior începerii procesului de curățare Beneficiarul poate solicita întreruperea procesului de curățare însă este obligat să achite prețul serviciilor.
CONDIŢII DE DEPLASARE
Deplasarea se taxeraza conform pretului afisat pe site (www.bebevoiajor.ro) în Mun.Cluj Napoca. În zonele limitrofe tariful se comunică telefonic în momentul plasării comenzii el fiind inclus în prețul serviciilor facturate pentru Beneficiar.
OBLIGAȚII BENEFICIAR
Scaunele auo pentru copii, scoicile auto pentru copii, landourile, cărucioarele, pătuțurile pliante, bouncerele, baby-nest-urile, accesoriile acestora si toate elementele sau articolele care beneficiasa sau vor beneficia de curatare din partea Prestatorului vor fii numite in continuare echipamente / echipament.
Beneficiarul are obligația să aducă la cunoștința Prestatorului materialul tapițeriei echipamentului, starea în care se află acesta, arătând orice defecțiune, să specifice dacă a fost sau nu curățat înainte în orice mod, dacă există vreun impediment în curățarea tapițeriei (cu titlu exemplificativ dar nu limitativ: mătase, piele naturală, orice specificații ale producătorului în acest sens etc.), orice defecțiune (cu titlu exemplificativ dar nu limitativ: cusături desfăcute, material subțiat etc.).
Totodată, Beneficiarul are obligația să permită fotografierea tapițeriei și a echiopamentelor înainte și după prestarea serviciilor, în cazul unui refuz Prestatorul având dreptul să refuze prestarea serviciilor.
Beneficiarul are obligația de a achita prețul serviciilor efectuate inainte de a le primii bonul fiscal.
OBLIGAȚII PRESTATOR
Să informeze Beneficiarul asupra materialelor pentru care curățarea se face exclusiv pe răspunderea acestuia, să comunice prețul serviciilor prestate și să respecte termenele de curățare pentru care s-a angajat.
LIMITA DE RĂSPUNDERE
Spălarea echipamentelor si tepiteriei acestora se face cu apă și detergent special cu ajutorul utilajelor şi echipamentelor specializate.
Uscarea se face utilizand aparate de ventialtie cu aer ambiental, în mod natural în aproximativ 4-5 de ore de la efectuarea serviciilor.
Prestatorul garantează că utilizează produse de înaltă calitate care nu afectează sănătatea sau mediul înconjurător.
Ambele parti cunosc si sunt de acord cu o uzura de 30% pentru orice incaltaminte predata si care urmeaza a fi supusa serviciilor profesionale si specializate de curatare.
Verificarea cantitativa si calitativa a bunurilor se face la momentul predarii acestora catre Client, iar daca bunurile sunt predate prin serviciul de curierat in termen de cel mult 3 zile de la primirea acestora. Orice contestatii sau reclamatii ulterioare nu vor fi luate in considerare.
Obiectele care nu au putut fi livrate in termen de 30 de zile se considera abandonate.
Prestatorul nu răspunde pentru deterioarea tapițeriei sau echipamentelor în următoarele cazuri:
- ţesătură nerezistentă la apă, culoare destabilizată
- obiecte lăsate în echipamentele (scaune auto pentru copii, carucioare, landouri, etc) care se curăță
- cazul în care după îndepărtarea murdăriei locul petelor devine mai vizibil datorită decolorării tapițeriei, mai ales dacă înainte s-a încercat curățarea lor cu detergenți din comerț de către Beneficiar sau terți
- când din cauza îmbătrânirii sau degradării spumei/buretelui/materialului care formează umplutura echipamentelor acesta va prezenta după curățare pete maronii/brune. Acest lucru se poate întâmpla și în cazul echipamentelor recent achiziționate în cazul în care producătorul nu garantează calitatea umpluturii acestora. Obținerea garanției în acest sens se face de către Beneficiar, nefiind responsabilitatea Prestatorului
- de cusături slăbite și agățate accidental cu duza aparatului de curățare
- pete de mucegai care rămân vizibile chiar și după curățare
- în cazul huselor revopsite există posibilitatea îndepărtării stratului de vopsea de bază
imposibilitatea de îndepărtare a petelor provenite de la imprimirea culorilor de pe haine sau alte materiale/obiecte - în cazul zonelor cu uzură intensă și cu fibrele culcate există posibilitatea ca acestea să rămână la fel după curățare
- scame apărute în zonele uzate ale canapelei
- ruperea țesăturii și deterioarea acesteia unde tapițeria este întinsă
- pierderea sau distrugerea nasturilor, fermoarelor, branturilor, sireturilor, ornamentelor sau pentru desfacerea lipiturilor confectiilor,
- țesături afectate de molii, mucegai sau alţi factori externi, curățarea efectuându-se doar pe răspunderea totală a Beneficiarului
- când în interiorul țesăturii există pete, scrieri, marcaje efectuate de producător ele pot deveni vizibile în urma procesului de curățare. Având în vedere că ele nu sunt la suprafață Prestatorul un poate prevedea, prin urmare nici nu poate răspunde pentru o asemenea situație.
- Daca clientul solicita curatarea echipamentelor intr-un mod contrar opiniei specialistului, aceasta se va face pe riscul sau.
Prestatorul nu îşi asumă răspunderea pentru elementele din piele, blană naturală, mătase sau pentru cele care au porţiuni din aceste materiale, aceste articole fiind spălate exclusiv pe răspunderea totală a beneficiarul. Beneficiarul intelege ca in cazul acestor articole pot aparea modificari de dimensiune, modificari de culoare accentuate, ruperi ale pielii, etc.
Prestatorul garanteaza doar pentru serviciile profesionale de curatare, nu si pentru cele de igienizare, acestea fiind garantate de testele efectuate de catre producator. De asemenea, Prestatorul garanteaza ca efectueaza toate procedurile conform indicatiilor producatorilor.
Prestatorul nu poate garanta eliminarea petelor dificile sau a mirosurilor provenite din spuma/buretele/materialul care formează umplutura huselor. Se vor folosi soluţii speciale pentru îndepărtarea petelor, urmând ca procesul de curăţare să fie repetat pe cheltuiala Beneficiarului însă doar într-o măsură în care textura tapițeriei să nu fie afectată.
Prestatorul este exonerat de răspunderea pentru executarea serviciilor cu întârziere din cauza unor factori externi, cum ar fi (următoarele situații fiind expuse doar cu titlu exemplificativ și nu limitativ): lipsa apei, lipsa energiei electrice, intervenția unor terți în procesul de curățare, întârzieri datorate traficului, defecțiune a echipamentului etc.
Prestatorul isi rezerva dreptul de a refuza bunurile care sunt intr-o stare avansata de uzura sau degradare, care denota prezenta factorilor de infectie sau prezinta defecte.
GARANȚIE
Reclamațiile ulterioare după achitarea serviciilor nu sunt valabile. Clientul are obligația de a verifica echipamentele în momentul finalizarii procesului de curățare al acestora.
În cazul în care Beneficiarul contesta calitatea serviciilor prestate, Părtile vor numi un expert pentru evaluarea calității bunului și a serviciilor efectuate. Costurile angajării unui expert sunt suportate de către partea care contestă calitatea serviciilor prestate.
În cazul în care expertul dovedește că pierderea sau deteriorarea bunului a fost cauzat de personalul Companiei prin neaplicarea corectă a procesului de curățare, Compania va acorda despagubiri de maxim 70% din valoarea produsului respectiv, dar nu mai mult de 500 lei, în termen de 30 de zile de la finalizarea expertizei.
Aceleasi limite de despagubire se aplica si in cazul furtului prin efractie din unitate constatat de organele de politie.
RECLAMAŢII
Orice reclamație poate fi făcută pe adresa de email office@bebevoiajor.ro într-un interval de 24 de ore de la momentul efectuării serviciilor de curățare.
Prezentelor termeni și condiții le sunt aplicabile prevederile legislației române, ele completându-se cu legislația aferentă. Prin semnarea prezentei declar că am citit și am înțeles termenii și condițiile în care se execută serviciile de către Prestator, iar prin semnarea prezentei declar că sunt de acord cu acestea.

BebeVoiajor vine în ajutorul părinților mereu pe fugă!
Îti oferim posibilitatea de a închiria și curăța cărucioare, scaune auto și alte echipamente pentru bebeluși și copii!